HTML

Minden mentes ételek

Mit tegyen az ember, ha orvosi utasításra nem fogyaszthat semmilyen formában tejet, tojást, szóját, gluténtartalmú gabonát, halat, citrusféléket, olajos magvakat? A blogban főtt ételek, receptek szerepelnek elsősorban, Blogindító bejegyzés

Tartalomjegyzék

Rólunk

Friss topikok

  • takacsveca93: Holnap elkészítem ezt a receptet, megvásároltam minden hozzávalót, amit kellett. Kiváncsian várom,... (2019.09.25. 20:38) Tejszínes pulyka rizzsel (tejmentes)
  • Prednizon: Most olvastam, hogy az ázsiai konyha jó a laktózérzékenyeknek: munkahet.hu/hirek/eletmod-egeszseg/... (2017.01.30. 10:27) Laktóz intolerancia
  • Peitler Halmi Annamária: @Cobold: Szia.Köszönöm,hogy válaszoltál.Azóta már sokkal tapasztaltabb lettem,a mindennapi főzés i... (2015.12.03. 22:31) Villámhír - új laktózmentes, tejfehérje mentes tápszer: Allernova
  • turtundi: @Cobold: Na, most hátha jó lesz: ly.my/laktozmentes (2012.12.11. 15:20) Mikulás
  • murock: Szia! Köszi a választ! Történt azóta némi fejlemény szerencsére, elmentünk egy gasztró rendelésre.... (2012.06.25. 12:26) Kismama diétán

Lusta zöldségkrém leves

2011.05.14. 14:37 Cobold

tejmentes  laktózmentes  szójamentes gluténmentes tojásmentes

Erre a receptre nem vagyok büszke. De nem is hirdetem magamról, hogy szuperanya vagyok és szuperszakács.

Zsófi az oviban ebédel, Gergő sokáig semmi értelmes ételt nem evett ebédre. Nekem egymagamra nem volt kedvem mindig nagy pancsolást rendezni a konyhában. Mint már mondtam, Gergőnek kicsi adagokba tettem el a főzött kaját, és a maradék főzőlevet is, a hűtőbe. Ha valamiért nyilvánvalóvá vált, hogy ezt ő nem fogja megenni (pl. nem ízlett neki, vagy csak túl sok lett, és nem bírta megenni elég hamar), akkor én ezeket a maradékokat felhasználtam magamnak. Ezekkel az alapanyagokkal semmi baj nem volt, abban az értelemben, hogy még sok ideje volt hátra a megromlásig. De Gergőnek már nem tudtam odaadni. Egyszerű, gyors leves, az ő fel nem használt zöldségpüréjét elkevertem 2 dl (fagyasztottból kiengedett) húslevessel, vagy főzőlével. Összeillő maradékokat is el lehet keverni, pl. összeturmixolt burgonyalevest sárgarépa főzelék megmaradt főzőlevével.

Igen, ez eléggé az alja a konyhaművészetnek. Nem is nevezem művészetnek, inkább gányolásnak. De ha az ember úgy érzi, amúgy is rászakad a háztartás, meg a gyereknevelés, akkor ez még mindig jobb megoldás, mint a zacskós leves. Pláne, hogy a zacskós leves tutira nem minden mentes. Azt pedig fontosnak tartom hozzátenni, hogy szerintem ezek a levesek finomak.

Szerintem: 3/5

Szólj hozzá!

Címkék: leves recept gyors gluténmentes egyszerű laktózmentes tejmentes tojásmentes szójamentes tejfehérjementes kazeinmentes tejcukormentes

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyek.blog.hu/api/trackback/id/tr832699687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása