HTML

Minden mentes ételek

Mit tegyen az ember, ha orvosi utasításra nem fogyaszthat semmilyen formában tejet, tojást, szóját, gluténtartalmú gabonát, halat, citrusféléket, olajos magvakat? A blogban főtt ételek, receptek szerepelnek elsősorban, Blogindító bejegyzés

Tartalomjegyzék

Rólunk

Friss topikok

  • takacsveca93: Holnap elkészítem ezt a receptet, megvásároltam minden hozzávalót, amit kellett. Kiváncsian várom,... (2019.09.25. 20:38) Tejszínes pulyka rizzsel (tejmentes)
  • Prednizon: Most olvastam, hogy az ázsiai konyha jó a laktózérzékenyeknek: munkahet.hu/hirek/eletmod-egeszseg/... (2017.01.30. 10:27) Laktóz intolerancia
  • Peitler Halmi Annamária: @Cobold: Szia.Köszönöm,hogy válaszoltál.Azóta már sokkal tapasztaltabb lettem,a mindennapi főzés i... (2015.12.03. 22:31) Villámhír - új laktózmentes, tejfehérje mentes tápszer: Allernova
  • turtundi: @Cobold: Na, most hátha jó lesz: ly.my/laktozmentes (2012.12.11. 15:20) Mikulás
  • murock: Szia! Köszi a választ! Történt azóta némi fejlemény szerencsére, elmentünk egy gasztró rendelésre.... (2012.06.25. 12:26) Kismama diétán

Húsleves kacsából

2011.02.03. 23:24 Cobold

tejmentes  laktózmentes  szójamentes gluténmentes tojásmentes

Ez a leves teljesen hasonló a már korábban bejegyzett húsleves pulykából levesemhez. Alapanyagként bármilyen kacsaaprólék használható, minél több, annál jobb. Kacsa nyaka, szárnya, lába (nem a combja), feje, zuzája, szíve, lépe, kacsafarhát. Én általában kacsafarhátat használok, azért, mert ahhoz tudok hozzájutni. De ha tanyasi kacsám van, akkor mindent bele, ami belevaló.

Hozzávalók:

  • levesbe való kacsaaprólék
  • sárgarépa
  • fehérrépa
  • esetleg zeller, burgonya, paszternák
  • só, fűszerek
  • levesbetét (tészta, esetleg gluténmentes tészta, tojásmentes tészta, rizs)

Elkészítés:

A megtisztított húst kevés sóval felteszem főni. Megpucolom a zöldségeket, hozzáteszem, esetleg fűszerezem (én nem szoktam) és addig főzöm, amíg minden puhára nem fő. Közben a levesbetétet megfőzhetem valamennyi kimert húslében. Zsíros leves.

Húsleves kacsából (tejmentes, tejfehérje mentes, laktózmentes, gluténmentes, tojásmentes, szójamentes)

 

Gergő: Ha kiveszek neki a húslevesből répát, krumplit, húst, húslével és kevés levesbetéttel összeturmixolom, szereti. Miatta kevés sót használok csak. Egyik kedvence, sokkal jobban szereti, mint a pulykából készült húslevest.

Zsófi: Kevésbé szereti, mint a pulykahúslevest. De mikor karácsonykor tanyasi kacsából főztem, és a levesbetét karácsonyi tészta volt, azt szerette, nagyon.

Balázs: Azt nem szereti, hogy zsíros, de amúgy az ízét igen

Szerintem: 5/5.

Megjegyzés: Lehet tojásmentes durum tésztát kapni szinte mindenhol. Megfelelően felkészült reform vagy bio boltokban gluténmentes tészta is kapható. Van olyan dm is, ahol lehet kapni. Márkát azért nem mondok, mert ami végre tetszett, azt sajnos többé nem tudtam beszerezni. Rizzsel szerintem kevésbé finom.

1 komment

Címkék: leves recept gluténmentes laktózmentes tejmentes tojásmentes időigényes szójamentes tejfehérjementes kazeinmentes tejcukormentes

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyek.blog.hu/api/trackback/id/tr592637164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása