HTML

Minden mentes ételek

Mit tegyen az ember, ha orvosi utasításra nem fogyaszthat semmilyen formában tejet, tojást, szóját, gluténtartalmú gabonát, halat, citrusféléket, olajos magvakat? A blogban főtt ételek, receptek szerepelnek elsősorban, Blogindító bejegyzés

Tartalomjegyzék

Rólunk

Friss topikok

  • takacsveca93: Holnap elkészítem ezt a receptet, megvásároltam minden hozzávalót, amit kellett. Kiváncsian várom,... (2019.09.25. 20:38) Tejszínes pulyka rizzsel (tejmentes)
  • Prednizon: Most olvastam, hogy az ázsiai konyha jó a laktózérzékenyeknek: munkahet.hu/hirek/eletmod-egeszseg/... (2017.01.30. 10:27) Laktóz intolerancia
  • Peitler Halmi Annamária: @Cobold: Szia.Köszönöm,hogy válaszoltál.Azóta már sokkal tapasztaltabb lettem,a mindennapi főzés i... (2015.12.03. 22:31) Villámhír - új laktózmentes, tejfehérje mentes tápszer: Allernova
  • turtundi: @Cobold: Na, most hátha jó lesz: ly.my/laktozmentes (2012.12.11. 15:20) Mikulás
  • murock: Szia! Köszi a választ! Történt azóta némi fejlemény szerencsére, elmentünk egy gasztró rendelésre.... (2012.06.25. 12:26) Kismama diétán

Birsalma kompót

2011.10.31. 12:00 Pearl.79

tejmentes  laktózmentes  szójamentes gluténmentes tojásmentes

Hozzávalók:

  • 1,5 kg birsalma
  • 0,5 kg cukor
  • 1 tk. darabos fahéj
  • 1 tk. egész szegfűszeg

Ha szép birsalmát kapok szívesen főzök birsalma kompótot.

Birsalma kompót (tejmentes, tejfehérje mentes, laktózmentes, szójamentes, gluténmentes, tojásmentes)

Az almát meghámozom és felkockázom. Egy ép zománcú fazékba teszem fel főni. Annyi vizet öntök rá ami épp ellepi, hozzáadom a cukrot és a fűszereket. Ha felforrt, fedő alatt takaréklángon puhára párolom. Ez a mennyiség elég sok. Négy darab 7 dl-es befőttes üvegbe is jutott belőle. Úgy tartósítottam, hogy a gyümölcsöt beleszedtem az üvegekbe, majd a kompót levét 4 késhegynyi tartósítószerrel felforraltam és a gyümölcsre mertem. Két napra leraktam száraz dunsztba.

Birsalma kompót (tejmentes, tejfehérje mentes, laktózmentes, szójamentes, gluténmentes, tojásmentes)

Bence: ismerkedik vele, az ízét szereti, az állagától kicsit ódzkodik, de ha már ráharapott szívesen eszik belőle.

Szólj hozzá!

Címkék: recept gyors desszert gluténmentes egyszerű laktózmentes kompót tejmentes tojásmentes szójamentes tejfehérjementes tejcukormentes

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyek.blog.hu/api/trackback/id/tr483329799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása