HTML

Minden mentes ételek

Mit tegyen az ember, ha orvosi utasításra nem fogyaszthat semmilyen formában tejet, tojást, szóját, gluténtartalmú gabonát, halat, citrusféléket, olajos magvakat? A blogban főtt ételek, receptek szerepelnek elsősorban, Blogindító bejegyzés

Tartalomjegyzék

Rólunk

Friss topikok

  • takacsveca93: Holnap elkészítem ezt a receptet, megvásároltam minden hozzávalót, amit kellett. Kiváncsian várom,... (2019.09.25. 20:38) Tejszínes pulyka rizzsel (tejmentes)
  • Prednizon: Most olvastam, hogy az ázsiai konyha jó a laktózérzékenyeknek: munkahet.hu/hirek/eletmod-egeszseg/... (2017.01.30. 10:27) Laktóz intolerancia
  • Peitler Halmi Annamária: @Cobold: Szia.Köszönöm,hogy válaszoltál.Azóta már sokkal tapasztaltabb lettem,a mindennapi főzés i... (2015.12.03. 22:31) Villámhír - új laktózmentes, tejfehérje mentes tápszer: Allernova
  • turtundi: @Cobold: Na, most hátha jó lesz: ly.my/laktozmentes (2012.12.11. 15:20) Mikulás
  • murock: Szia! Köszi a választ! Történt azóta némi fejlemény szerencsére, elmentünk egy gasztró rendelésre.... (2012.06.25. 12:26) Kismama diétán

Paleo

2011.11.30. 12:00 Cobold

Ha valaki nekem azt mondja, hogy paleo étrend, mert az milyen egészséges, hiszen az ősember is ezt ette, és az biztos jóóó, akkor elhajtom. Ha már érvelni is tud mellette, hogy miért egészséges, mert enzimek, meg emésztőszervrendszer, meg egyebek, akkor meghallgatom. Ha valaki pedig azért fog egy ilyen életmódba, mert egészségügyi problémái megoldásában úgy tűnik, sokat segíthet, akkor érdekel.

http://pocakpanna.blogspot.com/p/paleoen.html

Ez a diéta nem az a diéta, amit mi tartunk/tartottunk. Vannak benne olyan élelmiszercsoportok, amiket mi nem szívesen használunk, és vannak olyasmik, amik mellőzése meg nem érdekel minket. Aki gluténmentes, cukormentes, tejmentes, tojásmentes édességekre vágyik, mindenképpen nézzen be ide.

Az a nagy bánatom nekem, hogy ezt az oldalt én nem találtam meg, amikor nekem bármi ilyesmire szükségem lett volna. Mondjuk a sütik kevésbé voltak fontosak számomra. Mert az, hogy paleo-ra keressek, sose jutott volna eszembe. Engem az érdekelt, hogy tejmentes, tojásmentes, szójamentes, gluténmentes recept (elsősorban). Ezt az oldalt akkortájt a google első 100 találatában ezekre nem sikerült megkapni, akkor, mikor kellett volna. Most is csak a vakvéletlen hozott erre.

http://paleovital.hu/

http://abufe.hu/

http://hobbifozocske.blogspot.com/2008/06/babonz-vega-majonz-msknt-szjamentes.html

 

Szólj hozzá!

Címkék: allergia diéta desszert elbeszélés lisztérzékenység laktózmentes tejmentes tojásmentes paleo tejfehérjementes gluténérzékenység kazeinmentes tejcukormentes

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyek.blog.hu/api/trackback/id/tr123234940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása